Monday 22 February 2016

Someone stole my heart

Halooooooooooo
i'm too excited to share my story to you guys. yes someone just stole my heart huhuhu he made my heart beat so fast like olypmic runner. I can't mention his name but i can mention his nickname.
Aku terjatuh cinta dengan dia bukan disebabkan dia handsome or cute. ew he never cute at all, just kidding! But i fallen love with him sebab dia pandai jaga kehormatan perempuan. Seriously, respect gila pada lelaki macam tu and I'm glad because i knew you weh. Dia pandai jaga kehormatan perempuan macam mana eh? Okay this hari haritu pergi studio sebab jamming then teman kawan sekali, then masuk lah waktu solat maghrib, then aku pakai tudung yg agak jarang but tak pakai scarf, yalah because nak ambil wuduk then suddenly he saw me then ah yes for sure dia akan lambai then said hai. dan buat aku terkejut is, after dia said hai then lambai pe semua, then cecepat dia pandang depan sebab he saw my "aurat" and yas thank to Allah sebab dia tahu tahu je aku tak suka org bukan muhrim tengok aurat aku sebab berdosa. Then dekat rumah dia, u know what dari pukul 5:30 hingga pukul 9, me and ziemah lepak rumah dia sebab nak buat cover ajl then yas again this happen but lain sikit. Dia minta aku untuk scroll lirik lagu, yelah dia tengah main guitar then macam mana dia nak dia scroll lirik lagu tu so dia minta tolong aku scroll kan. Then dia nak ambik telefon dia, then yes terkena permukaan tangan aku, then aku terkejut then he so gentle man, he said sorry, sumpah aku terkejut. I thought that dia tk say sorry or what, but he did. Yeap i should admitted i love him bukan disebabkan dia handsome but yes apa yg aku nampak dari mata aku, dia pandai jaga kehormatan perempuan. Aku takut aku ni jenis yg syok sendiri sebab entah sometimes aku rasa dia anggap aku sebagai kakak, sometimes tak. Ha itu yg pelik dn agak bengang gak. Sometimes rasa nak diluahkan, tapi takut nanti jadi benda lain, its better tak yah huhu. Takpe, if he true my destiny, inshaaAllah Allah akan tunjukkan! Aamin. Thank you sangat sangat fai and being in my life. I hope you akan sedar

No comments:

Post a Comment